Alondra Baby
Inovație, design de înaltă calitate și finisaje impecabile!

Vino în showroom
str. Badea Cârtan, nr. 18, Sector 2, București;

Termeni și condiții

1. Condiții generale:

Termenii și condițiile următoare se aplică tuturor comenzilor plasate de client (denumit în continuare „dumneavoastră si/sau Cumpărător”) către societatea M&M Marketing SRL, denumită în continuare „ALONDRABABY.RO”, „nouă ” sau „noi” si/sau Vânzător, pe site-ul ALONDRABABY.RO pe versiunea pentru mobil a site-ului, prin aplicația pentru mobil sau din catalog prin telefon (toate fiind denumite „ALONDRABABY.RO”).

Prin utilizarea ALONDRABABY.RO şi/sau prin plasarea unei comenzi, vă obligaţi să respectați termenii și condițiile specificate mai jos („Termenii”). Înainte de plasarea unei comenzi, vă rugăm să vă asiguraţi că aţi citit şi înţeles Termenii. Doar persoanele fizice cu vârsta minimă de 18 ani, care nu se află sub tutelă, nu activează ca persoane juridice și care au rezidență sau o altă adresă în România (excluzând companii de redirecționare a adresei) pot plasa o comandă.Includerea oricăror produse sau servicii pe ALONDRABABY.RO la un moment dat nu implică sau garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în orice moment.

Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.Ne rezervăm dreptul de a modifica din când în când aceşti Termeni fără a vă notifica în prealabil. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica Termenii specificaţi pe ALONDRABABY.RO la momentul plasării comenzii.

ALONDRABABY.RO dorește să ofere cea mai bună experiență online. În acest scop, trebuie să ne asigurăm că serviciile noastre funcționează ireproșabil.

Înțelegeți și consimțiți: (I) să nu postați, să nu redistribuiți, să nu încărcați și nici să promovați orice comunicări sau conținut care ar putea aduce prejudicii sau care ar putea avea o influență negativă asupra companiei, produselor sau serviciilor noastre; (II) să nu acționați de așa manieră ori să utilizați vreun dispozitiv care ar restricționa, împiedica, incomoda sau nu ar permite oricărui alt utilizator să utilizeze ori să beneficieze de site-ul alondrababy.ro sau care ar afecta siguranța site-ului sau;

(III) să nu folosiți niciun dispozitiv sau tentativă de a utiliza vreun motor, software, instrument, agent, script sau alt dispozitiv sau mecanism (care include dar nu se limitează la boți, roboți de indexare, avataruri sau agenți inteligenți) pentru a naviga sau a căuta pe site ori pentru a copia conținut de pe site. Ne rezervăm dreptul de a bloca imediat accesul la site și de a închide contul oricărui utilizator care încalcă această prevedere sau orice altă prevedere specificată în acești termeni și condiții.

2. Preturile, plata produselor și taxele de livrare:

2.1. Preţurile afişate pe alondrababy.ro includ taxa pe valoarea adăugată (TVA) prevăzută de lege, dar nu includ taxa de montaj. Pot exista diferențe între prețurile din magazinul tradițional și din cel online.

2.2. Plata produselor se va efectua după cum urmează:

1. Pentru produsele aflate in stoc, prin una din metodele: - Ramburs prin firmele de curierat(nu se accepta valori mai mari de 5000 Lei); - Prin virament bancar înainte de livrare in baza facturii proforme;

2. Pentru produsele care nu se afla in stoc specificat pe magazinul online prin ” Disponibil pentru precomanda” se va achita 40% iar diferența înainte de livrare.

2.3. Taxa de livrare se va aplica după cum urmează: - Pentru comenzi mai mari de 300 lei livrarea este gratuită; - Pentru comenzi mai mici de 300 Lei taxa de transport este 25 Lei TVA inclus.

Vânzătorul isi rezerva dreptul de a trimite marfa comandata printr-o firma de transport (incluzand dar nelimitandu-se la firme de curierat rapid) la discreția sa.

3. Plasarea comenzii/încheierea contractului:

Opțiunile disponibile de plasare a comenzii sunt prin intermediul alondrababy.ro sau prin numerele de telefon afișate in secțiunea „CONTACT”  a site-ului: alondrababy.ro . Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitați paginile referitoare la Serviciul cu clienți

Imediat după plasarea comenzii, dacă ne-aţi furnizat adresa dumneavoastră de e-mail, veți primi un e-mail de confirmare. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, nu vă putem procesa comanda, vă vom anunța în cel mai scurt timp. În cazul în care am primit deja plata pentru comanda dumneavoastră, vom încerca să vă rambursăm suma respectivă utilizând aceeaşi metodă ca cea folosită pentru efectuarea plăţii. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, sunt necesare alte aranjamente, vă vom comunica acest lucru şi vă vom solicita să contactaţi Serviciul pentru clienţi ALONDRABABY.RO care va efectua rambursarea sumei.

4. Livrare: ALONDRABABY.RO depune toate eforturile necesare cu privire la acceptarea şi procesarea comenzilor şi va încerca să livreze comanda dumneavoastră la o adresă de domiciliu sau la altă adresă din România, conform opţiunii de livrare selectate de dumneavoastră.

ALONDRABABY.RO va încerca să depună diligențe pentru expedierea comenzilor în cel mai scurt timp cu putinţă şi în ordinea în care acestea au fost plasate. Dorinţa noastră este să livrăm comanda în termen de 2 până la 4 zile lucrătoare de la confirmarea sa. Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, va aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră, dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmarii comenzii,pentru produsele aflate in stoc, respectiv 60 zile pentru produsele care nu se afla in stoc.

În cazul în care termenul de livrare depăşeşte 30 de zile pentru produsele aflate in stoc respectiv 60 zile pentru produsele care nu se afla in stoc(specificat prin „ Disponibil pentru precomanda”) puteţi anula comanda.

Înainte de plasarea comenzii, veţi fi informat/ă cu privire la termenul de livrare estimat. Imediat după plasarea comenzii, dacă ne-aţi furnizat adresa dumneavoastră de e-mail, veţi primi un e-mail de confirmare care conţine termenul de livrare estimat. În cazul în care comanda dumneavoastră nu ajunge până la data programată, vă rugăm să contactaţi Serviciul pentru clienţi ALONDRABABY.RO prin apel telefonic la +40726 232 725 sau prin e-mail contact@ALONDRABABY.RO

5. Anularea comenzii si politica de retur:

5.1  Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

5.2 Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la data solicitării returului, prin aceeași metodă de plată. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur următoarele: serviciul de montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, produsele care nu se afla in mod curent in stocul Vanzatorului(specificat pe magazinul online prin : „Disponibil pentru precomanda”) produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

5.3 Contravaloarea transportului achitata catre terti si pentru returnarea produselor, nu va fi returnata catre client. În cazul în care alegeţi să păstraţi anumite articole şi să anulaţi doar parţial comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată.

5.4 Dacă doriţi să anulaţi sau să returnaţi comanda, vă rugăm să ne transmiteţi o notificare scrisă fie prin poştă, expediind o scrisoare Serviciului pentru clienţi ALONDRABABY.RO, M&M Marketing SRL, Serviciul Clienți, Buzau, Str. Unirii, Nr. 4 Judetul Buzau, România; fie prin e-mail la: CONTACT@ALONDRABABY.RO, apoi returnaţi-ne articolul/articolele ambalate corespunzator (pentru a evita eventuale accidente pe durata transportului in vederea returului).  Cumparatorul are obligatia de a trimite fotografii -format digital- cu defectul/defectele constatate, in vederea determinarii defectelor suplimentare aparute pe durata transportului pentru retur). Trimiterea articolelor retur se va efectua, dupa ce in prealabil ati primit acordul Vanzatorului, la adresa la care se afla SHOWROOM-UL ALONDRABABY-RO (vezi sectiunea contact din site-ul: www.alondrababy.ro)  în termenul specificat în secţiunea 5.1 de mai sus. Noi vom încerca să efectuăm rambursarea banilor  utilizând aceeaşi metodă folosită pentru efectuarea plăţii (sau, în cazul în care articolele nu au fost achitate încă, vom reflecta returul articolelor în soldul contului dumneavoastră) în cel mai scurt timp cu putinţă, cel mai târziu în termen de 30 zile de la primirea notificării dumneavoastră de anulare, cu condiţia ca noi să fi primit articolele sau dovada că le-aţi returnat. Poate fi utilizată o altă metodă de plată pentru rambursare cu condiţia ca dumneavoastră să fiţi de acord cu această modificare; acest lucru nu va genera cheltuieli suplimentare.

ALONDRABABY.RO garantează o rambursare integrală conform secţiunilor 5.1-5.4 cu condiţia ca toate articolele să fie returnate în aceeaşi stare în care erau la primire.

Acest lucru înseamnă că articolele nu trebuie să fi fost deteriorate, murdărite, spălate, modificate sau purtate (cu excepţia probării lor) şi că orice etichete ale articolului sau coletului trebuie să fie intacte.

Dacă articolul pe care l-aţi primit prezintă defecte, vă rugăm să notificați imediat societatea ALONDRABABY.RO şi să returnaţi articolul conform secţiunii 5.4 . Pentru orice produse considerate defecte, ALONDRABABY.RO va efectua o rambursare integrală. Prevederile specificate aici nu limitează niciun drept aplicabil prevăzut de lege.