Anularea comenzii si politica de retur:
5.1 Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
5.2 Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la data solicitării returului, prin aceeași metodă de plată. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur următoarele: serviciul de montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, produsele care nu se afla in mod curent in stocul Vanzatorului(specificat pe magazinul online prin : „Disponibil pentru precomanda”) produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
5.3 Contravaloarea transportului achitata catre terti si pentru returnarea produselor, nu va fi returnata catre client. În cazul în care alegeţi să păstraţi anumite articole şi să anulaţi doar parţial comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată.
5.4 Dacă doriţi să anulaţi sau să returnaţi comanda, vă rugăm să ne transmiteţi o notificare scrisă fie prin poştă, expediind o scrisoare Serviciului pentru clienţi ALONDRABABY.RO, M&M Marketing SRL, Serviciul Clienți, Buzau, Str. Unirii, Nr. 4 Judetul Buzau, România; fie prin e-mail la: CONTACT@ALONDRABABY.RO, apoi returnaţi-ne articolul/articolele ambalate corespunzator (pentru a evita eventuale accidente pe durata transportului in vederea returului). Cumparatorul are obligatia de a trimite fotografii -format digital- cu defectul/defectele constatate, in vederea determinarii defectelor suplimentare aparute pe durata transportului pentru retur). Trimiterea articolelor retur se va efectua, dupa ce in prealabil ati primit acordul Vanzatorului, la adresa la care se afla SHOWROOM-UL ALONDRABABY-RO (vezi sectiunea contact din site-ul: www.alondrababy.ro) în termenul specificat în secţiunea 5.1 de mai sus. Noi vom încerca să efectuăm rambursarea banilor utilizând aceeaşi metodă folosită pentru efectuarea plăţii (sau, în cazul în care articolele nu au fost achitate încă, vom reflecta returul articolelor în soldul contului dumneavoastră) în cel mai scurt timp cu putinţă, cel mai târziu în termen de 30 zile de la primirea notificării dumneavoastră de anulare, cu condiţia ca noi să fi primit articolele sau dovada că le-aţi returnat. Poate fi utilizată o altă metodă de plată pentru rambursare cu condiţia ca dumneavoastră să fiţi de acord cu această modificare; acest lucru nu va genera cheltuieli suplimentare.
ALONDRABABY.RO garantează o rambursare integrală conform secţiunilor 5.1-5.4 cu condiţia ca toate articolele să fie returnate în aceeaşi stare în care erau la primire.
Acest lucru înseamnă că articolele nu trebuie să fi fost deteriorate, murdărite, spălate, modificate sau purtate (cu excepţia probării lor) şi că orice etichete ale articolului sau coletului trebuie să fie intacte..
Dacă articolul pe care l-aţi primit prezintă defecte, vă rugăm să notificați imediat societatea ALONDRABABY.RO şi să returnaţi articolul conform secţiunii 5.4 . Pentru orice produse considerate defecte, ALONDRABABY.RO va efectua o rambursare integrală. Prevederile specificate aici nu limitează niciun drept aplicabil prevăzut de lege.